wtorek, 26 sierpnia 2014

XIII Muzyczny Piknik - Przegląd Piosenki Abstynenckiej

W sobotę byliśmy na koncercie w "Aurze". Ja z Pawłem, Panem  
Krzysztofem i paroma innymi osobami śpiewaliśmy piosenki o Panu Jezusie. Dostaliśmy za to dyplom. Bardzo mi się podobało i było bardzo fajnie.
                                                                                                      Konrad

Serdeczne podziękowania dla naszych przyjaciół z Wrocławia, pana Krzysztofa szczególnie, za przygotowanie do występu, spędzony wspólnie czas – to dzięki Wam nasz występ się tak udał.


Dnia 23.o8.14 w  sobotę wzięliśmy  udział w Przeglądzie Piosenki Abstynenckiej. Osoba obdarzona ogromną wrażliwością, dobrocią oraz radością , czyli Pan Krzysztof  jest dla nas ważną postacią w tym przeglądzie, dlaczego? - ponieważ wspólnie z nim miałem przyjemność  wystąpić na scenie.

Ja grałem na bębnie i muszę przyznać, że bardzo dobrze mi poszło J i wspólnie daliśmy czadu. Szkoda tylko, że moich kolegów i koleżanek dopadła trema  i nie zaśpiewali ale poradziliśmy sobie. Bardzo, bardzo mi się podobało I POZDRAWIAM p.KRZYSZTOFA I C. KASIE .                                                                                                                                         Paweł
W sobotę gdy wróciłem z wakacji wraz z pozostałymi domownikami poszliśmy do  Aury. Grali i występowali różni artyści, reprezentanci naszego domu też występowali.  Ja nie występowałem, bo nie zdążyłem się przygotować i nie znałem piosenek, jednak wszystkim się podobało i wszyscy byli zadowoleni.

                                                                                                                          Kacper
Uprzejmy, pomocny, troskliwy, wyrozumiały, cierpliwy, pełny miłościto tylko niektóre określenia jakie przychodzą nam do głowy, gdy myślimy o                         panu Krzysztofie Wilczyńskim, osobie, która bezinteresownie dzieli się z naszymi dziećmi i nami swoimi umiejętnościami oraz zainteresowaniami.
W chwili, w której uświadamiamy sobie, że wciąż są na świecie osoby, które chcą, mogą i czynnie pomagają drugiemu człowiekowi, nadchodzi  moment, kiedy i w nas zapala się światełko i pragniemy czynić podobnie.
Panie Krzysztofie wspólny występ z Pawłem i Konradem oraz pozostałymi uczestnikami, jest naszym kolejnym osiągnięciem, sukcesem, radością i to, że mogliśmy – co prawda w skromnym składzie – ale jednak, wystąpić wspólnie, jest dla nas ogromną przyjemnością. Pozdrawiam uczestników. Dziękujemy.
c.Kasia











Brak komentarzy: