piątek, 29 sierpnia 2014

Wypad na zakupy....



////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Koniec wakacji nieubłaganie zbliż się wielkimi krokami. Przygotowane już podręczniki i inne artykuły, potrzebne do podjęcia kolejnych zmagań szkolnych, czekają na powracających z wypoczynku letniego. W czwartek wybraliśmy się na piękny, niedawno oddany " Obornicki Mały Rynek " na drobne zakupy. Skarpetki wybrane zgodnie z preferowanymi kolorami i wzorkami, tenisówki również trafiły na nogi :)



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>






Na placu targowym dziewczyny, Kasia i Martyna, miały okazję wypowiedzenia się przed kamerą na temat tego, co myślę o tak ważnym dla naszego miasta, " Małym Rynek"





Dziś podczas zakupów na targowisku w Obornikach Śląskich podeszła do nas  pani Kasia – reporterka, byłam bardzo zaskoczona, gdyż zaprosiła nas abyśmy udzieliły wywiadu na temat różnych imprez, które miały miejsce na naszym nowo wybudowanym placu targowym . Po dłuższej chwili zastanowienia  zgodziłyśmy się . Na samym początku stresowałyśmy się bardzo lecz wszystko dobrze poszło . Jestem z tego bardzo dumna, więcej dowiecie się na stronie (Urząd miasta Oborniki Śląskie).
                                                                                                             Kasia


Podczas wyjścia na zakupy miałam przyjemność zostać zaproszona do udzielenia wywiadu, w  którym miałam powiedzieć coś dobrego o miejscach, w których można spędzać fajnie i bezpiecznie czas. Jednym z nich jest nasze targowisko, które nie służy tylko do handlu jednak przydaje się również do „imprezowania”. O wszystkich atrakcjach jakie tam się znajdowały, o różnych imprezach tam  organizowanych. Bardzo się stresowałam. Jednak pani z urzędu miasta powiedziała mi że dobrze poszło. Jestem zadowolona z tego powodu.
Martyna















Brak komentarzy: