sobota, 2 sierpnia 2014

...wakacyjne popołudnie na basenie....

Słoneczny dzień i przedpołudniowa praca zabrały nam dzisiaj znaczną część energii, jednak dzięki kąpieli na obornickim basenie, mogliśmy schłodzić nasze organizmy i naładować ponownie nasze „akumulatory”. Zimna i mokra ;-) woda oraz spacer były radosnym uwieńczeniem tego ciepłego dnia.


C .Kasia, Paweł, Kasia, Kacper, Magda, Mateusz, Natalka, Martyna, Paweł i dobra zabawa.
Pozdrawiamy J

Byliśmy dzisiaj na basenie . Przez ten upał ledwo mogliśmy wyjść z domu. Na szczęście na basenie ratownik zezwolił nam skakać na główkę co bardzo lubimy robić . Zabawa była świetna.. pewnie powtórzymy ją jutro J
Martyna :*

Dzisiaj byliśmy na basenie, towarzyszyła mi koleżanka.  Razem jadłyśmy lody, byłam w najgłębszym basenie, później poszłam do środkowego basenu i brodzika. Było bardzo fajnie
Magda
  
  Dziś 02,08,2014 rok poszliśmy na basen odkryty w Obornikach Śląskich .

Byliśmy na basenie, bardzo dobrze się bawiłem razem z Pawłem. Wspólnie poszliśmy do koleżanek, później poszliśmy się kąpać i bardzo dobrze się bawiliśmy. Pawłowi towarzyszyła mama i brat, z którym się bawiliśmy. Muszę przyznać bardzo dobrze minął mi ten dzień z p.Katarzyną.K

Mateusz:JJJJ





Brak komentarzy: