piątek, 29 sierpnia 2014

Urodziny Mateusza ......


            Był torcik ze świeczkami, były życzenia oraz oczywiście odśpiewane 100-lat :)

                                           WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO :)
 gify urodziny







MAKING OFF czyli jak powstawało urodzinowe ciasto J

Dzisiejszy wieczór był niezapomniany. Robiliśmy ciasto urodzinowe dal Mateusza. Do ciasta była potrzebna masa malinowa. Jak zrobiliśmy tą masę to zaczęła się zabawa.  My z Kasią uciekałyśmy z garnkiem ponieważ była ona bardzo dobra z tą masą a ciocia Asia nas goniła. Był to jeden z najlepszych wieczorów.
                                                                                                           Martyna

Pewnego fajnego dnia (znaczy ) 27.08.2014r przyszłam do domu i zobaczyłam, że kilka osób
robi  ciasto urodzinowe dla naszego kolegi Mateusza korzystając  z okazji zauważyłam,
że jest coś w garnku i ładnie pachnie zajrzałam a tam …. dżemor malinowy pomysłu cioci Asi.
Razem z Pawłem, Martyną i ze mną oczywiście,  podjadaliśmy go, a ciocia Asia goniła nas, bo zabraliśmy garnek, żeby więcej zjeść . Ale nie powiem ,że sama nie miała ochoty go podjeść ,bo był pyszny.
Pozdrawiam tych ,którzy robili ciasto, dziękuję za dzisiejszy dzień .
                                                                                                    Kasia J







Brak komentarzy: