środa, 13 sierpnia 2014

Domowy Salon Kosmetyczny - maseczki

W dniu dzisiejszym dom nasz przeobraził się w Salon Kosmetyczny. Od wieków wiadomo, iż Matka Natura posiada wszystkie potrzebne do dbania o zdrowie i cerę składniki, dlatego korzystając z pomocy naukowych, dowiedzieliśmy się jakie warzywa i nie tylko będą sprzyjały poprawie naszej cery.

I tak wykorzystaliśmy zielony ogórek, ziemniaki, pomidory, marchewką, drożdże i płatki owsiane.
Oprócz zdrowia zyskaliśmy wiedzę jak poza gotowaniem możemy wykorzystać warzywa, które uprawiamy w ogrodzie i nie tylko.
Dzieci spisały się na medal, cierpliwie przygotowując produkty by z nich zrobić maseczki, później wytrwale relaksowały się z nałożonymi na twarzach witaminami a na koniec efekty były widoczne gołym okiem. Główną ekspertką w tej dziedzinie została Natalia, która zafundowała sobie najwięcej maseczek różnego rodzaju.
Dziękuję Wam za wspaniałą zabawę i życzę, aby tak dobry humor jak nasz dopisywał wszystkim odwiedzającym naszego Bloga.
c.Kasia
 




Dnia 12.08.2014r. razem z c. Kasia robiliśmy maseczki do twarzy własnej roboty. Maseczki robiłam ja –czyli Kasia ,Natalka  ,Konrad i oczywiście c . Kasia. Maseczki były wykonane z marchewek, ogórków, pomidorków,
mąki ziemniaczanej, ziemniaków , płatków owsianych i drożdży. Ja miałam drożdżową, Natalka z pomidorów  i nie tylko a c. Kasia miała z ogórków. Konrad natomiast miał z ziemniaków a Biber marchwiową i drożdżową. Bardzo mi się to wszystko podobało, ubaw mieliśmy ogromny i chciałabym to powtórzyć. I oczywiście nasze buzie są teraz miękkie i delikatne.
Kasia














 12.08.2014r. wraz z c. Kasią robiliśmy maseczki na twarz z naturalnych składników. Maseczki były drożdżowa, z pomidorów, marchewki, ogórków, ziemniaków i płatków owsianych. Ja przetestowałam wszystkie. Kasia miała drożdżową, Konrad z ziemniaków, Biber miał drożdżową i z marchewki a c. Kasia miała z ogórków i drożdżową. Na koniec nałożyłam sobie ogórkową, marchewkową i pomidorową. Była to bardzo fajna zabawa jak widać po zdjęciach. Według mnie maseczka drożdżowa była najlepsza bo nie zlatywała z twarzy. Polecam spróbować w domu J

Natalka J

Brak komentarzy: