sobota, 16 sierpnia 2014

Babski wieczorek :):):)


LAKIER  PARTY
 czyli babski wieczorek z malowaniem paznokci

W czwartkowy wieczór razem z C. Asią , Natalią i ze mną  – czyli Kasią w roli głównej  zrobiłyśmy sobie babski wieczorek czyli (MALOWANIE PAZNOKCI *o* ).
Mieliśmy świetny ubaw po same kostki C. Asia to pomalowała tak paznokcie
że  wyszły jej bardzo ładnie , ale ja z 
Natalką mieliśmy lepsze .
Ciocia Asia malowała u prawej ręki paznokcie tak, że jej się ręka chwiała na prawo i lewo ze śmiechu i nie mogła trafić w paznokcia , ja miałam lewą już pomalowaną a od prawej miałam fachowców , a Natalia bardzo ładnie sobie poradziła sama .
Mieliśmy różne wzorki, Ja miałam buźki , serduszka , kropki  i arbuza .
C. Asia miała, kropki , zebrę , lakier pękający ,a u prawej nie miała wcale wzorków bo nie umiała sobie zrobić.  A Natalka miała spirale (czyli jakieś 
zawijasy)
                    Bardzo mi się podobało i musimy to powtórzyć

                                                                                                     Kasia





 

Brak komentarzy: