czwartek, 23 sierpnia 2012

„Na początku było…” - wystawa


23.08.2012, Oborniki Śląskie



Pan Bogdan Sapkowski
Dyrektor Domu Dziecka
w Obornikach Śląskich
ul. Parkowa 6

Zwracam się z uprzejmą prośbą o umożliwienie mi zrealizowania wystawy mojej pracy dyplomowej pt. „Na początku było…” w Domu Dziecka w Obornikach Śląskich. Jestem absolwentką Edukacji Artystycznej, specjalność Pedagogika Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu i w ramach mojej działalności edukacyjnej chciałabym udostępnić efekty mojej dwuletniej pracy mieszkańcom Domu Dziecka. Uważam, że byłoby to cenne doświadczenie zarówno dla nich, jak i dla mnie. Dziś potencjalny odbiorca - zwłaszcza młody – nie co dzień ma możliwość bezpośredniego kontaktu ze sztuką. W zaproponowanej przeze mnie sytuacji ten kontakt nie tylko zaistnieje, ale nie - jak to bywa tradycyjnie - odbiorca będzie szukał sztuki, ale sztuka przyjdzie do odbiorcy.

Z poważaniem
Karolina Janikowska

Po przeczytaniu listu Pani  Karoliny nie zastanawiałem się długo,  jedna rozmowa telefoniczna wystarczyła by przekazać artystce radosne TAK i   zaproponować miejsce ekspozycji jej prac.
     Dziś Pani  Karolina z ekipą zawiesiła ogromne tkaniny na ścianach i znalazła miejsce dla kamiennej  rzeźby.  Pan Andrzej potwierdził swoje mistrzostwo  w pracy na wysokościach. Dla mnie także znalazło się miejsce na drabinie.  Uzgodniliśmy niezbędne szczegóły i zapraszamy na:


 
               Uroczyste otwarcie wystawy prac Pani Karoliny Janikowskiej
                                     Piątek 31 sierpnia godzina 17.oo

I jeszcze obowiązkowe zadanie dla dociekliwych, proszę odnaleźć w słowniku znaczenie słowa wernisaż. Egzamin już w piątek  31.08. 2012.

           Bogdan Sapkowski
 

 







Brak komentarzy: