sobota, 27 listopada 2010

30 - te Urodziny Domu...

A może na Trzydziestych
Urodzinach
Domu jako główne danie
ponownie podamy "Dżem" ????? >>>>>>>







Pamiętacie to spotkanie????


Termin już został ustalony. 10 grudnia godzina 12. Przygotowania do urodzin w toku, piszą się zaproszenia, trwają próby do przedstawienia, piosenkarze wytrwale ćwiczą nowe piosenki. Nawet goście, którzy bywają na naszych urodzinach dopytują się kiedy wreszcie będą mogli do Was przyjechać. Czas więc na decyzję jaki tekst umieścimy na jubileuszowym urodzinowym "akcie". Jakie słowa i myśli będą dla nas mottem na nadchodzące dni i miesiące?? Co chcielibyśmy przekazać naszym gościom i co chcielibyśmy zapamiętać by łatwiej było pokonywać trudności? We wrześniu zaproponowałem piosenkę Jacka Kaczmarskiego... Ta propozycja nie wzbudziła waszego entuzjazmu. Może jest zbyt poważna. Przez lata uczyliśmy się by o sprawach ważnych i poważnych rozmawiać zawsze serio ale z lekkim dystansem i poczuciem humoru. Dlatego proponuję byście posłuchali nowej piosenki zespołu "Dżem", znajdziecie Tę piosenkę bez trudu w internecie. Piosenka pod tytułem "Do przodu" to jeden z tych utworów o których mówimy, że zostały napisane specjalnie na nasze zamówienie. Ta piosenka jak sądzę opowiada o tym co myślimy i czujemy, pomaga "iść zawsze do przodu" Myślę, że takie poetyckie i rokendrolowe wsparcie bardzo się nam przyda. Jestem bardzo ciekaw Waszych opinii. I może na Trzydziestych Urodzinach Domu jako główne danie podamy "Dżem".
Bogdan Sapkowski

Ps. Kilku ciociom ta piosenka już się podoba!!!!

>>>>>>>>
Jestem jedną z ciotek, której ta piosenka bardzo się spodobała. Wysłuchałam jej wczoraj kilka razy i to w różnych wersjach. Szczególnie spodobały mi się słowa ,, idź zawsze do przodu nie oglądaj się wstecz ......nie wiesz co spotkać cię może, a jutro niesie nadzieję....." Według mnie piosenka ta daje olbrzymiego, pozytywnego kopniaka .......Jestem za tym aby piosenka Dżemu ,,Zawsze do przodu", została piosenką przewodnią zbliżających się Urodzin. ciocia Grażyna

>>>>>>>>>>>>>>

Dnia 28.11.2010 wraz z ciocią Krysią wybraliśmy pewną piosenkę pt.
,,IDŹ ZAWSZE DO PRZODU". Wybraliśmy tą piosenkę,
ponieważ uważamy,że ta piosenka jest nie tylko fajna,
ale też bardzo wpadająca w ucho. WIKTORIA

>>>>>>>>>>>>

 Każdy dzień jest przeszłością, teraźniejszością i
przyszłością, ale i też nadzieją na lepsze jutro i na to,,coś" co
każdego dnia, nas wzmacnia i dodaje sił, by dalej żyć i nie
oglądać się za siebie. I jak stwierdziła nasza Żaneta, a ja się
pod tym podpisuję, niech refren będzie naszym mottem
,,Idź do przodu, nie oglądaj się wstecz...". Muzyka i słowa
niech będą w naszych sercach!
ciocia Anetka

>>>>>>>>>>>>>>
„Do przodu” – to naprawdę dobra i optymistyczna rada i wskazówka,muzyka jest „rokendrolowa”i pełna dobrej energii, jeśli uda się Wam zaśpiewać refren to będzie naprawdę super, a poza tym ja bardzo lubię „Dżem”!!!!!. Szukaliśmy długo odpowiedniej piosenki, więc jeśli Wam się również podoba
to bardzo się cieszę. Ola Sapkowska
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Podoba mi się ta piosenka.
Bardzo lubię Dżem (zwłaszcza truskawkowy).
Kiedyś byłem na koncercie "Dżemu" i mogłem zobaczyć
jak śpiewają na żywo i była super zabawa.
Grzesiek K.

>>>>>>>>>>>>


Piękna piosenka, piękne słowa i piękna muzyka...
Czasem bywa tak,że jest nam w życiu bardzo ciężko.
Wtedy warto wsłuchać się w taki fantastyczny "kawałek",
nie myśleć o tym co było złe i iść do przodu z podniesioną głową.
Bo po nocy zawsze przychodzi dzień...
Najważniejsze, abyśmy nie byli wrogami samych
siebie. Reszta sama się ułoży...
Postscriptum: ja też bardzo lubię "Dżem" ,i nie tylko truskawkowy :)
ciocia Kamila


**************************

O propozycji nowej piosenki na 30-te URODZINY DOMU dowiedziałam się w ostatni sobotni wieczór.Słuchałam jej kilkakrotnie,bo nie od razu znalazłam nagranie studyjne [ tekst i muzyka są lepszej jakości]. Muzyczka od razu spodobała mi się, wsłuchałam się w tekst i po chwili miałam wytypowany fragment odpowiedni na hasło,które będzie NAM towarzyszyć przez cały następny rok.W niedzielne przedpołudnie wielokrotnie słuchałam tej piosenki razem z dziećmi, Honorka i Gosia przepisały tekst a bystra Wiki z Danielem przy boku, szybko zaczęła śpiewać nową piosenkę. DO PRZODU - to dobra propozycja na nasze Domowe Święto,wierzę,że nauczymy się jej śpiewać-refren na pewno.Zeszłoroczny KAMYK to był twardy orzech do zaśpiewania, z DO PRZODU pójdzie nam po prostu do przodu... ciocia Krysia

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^





Brak komentarzy: