środa, 3 listopada 2010


Zaduszki
Rozmiar czcionki

Jest miejsce, dokąd listy nie dochodzą,
Gdzie tylko myśli i modlitwy błądzą.
Tam idę, żeby w zadusznym skupieniu
Ulżyć modlitwą zmarłym w ich cierpieniu.
Tyle jest jeszcze pytań nie zadanych
I opowieści nie dopowiedzianych.
W zimnym kamieniu śpią snem nieprzespanym
I może tęsknią za słonecznym ranem?
Nie mogę odejść nie zamieniając słowa
W ciszy, o której mówią,że grobowa.
Nim wiatr ostatnie znicze pozagasza
Powiem dziękuję, proszę i przepraszam.
Jest miejsce dokąd listy nie dochodzą,

"Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą".






5 komentarzy:

marzycielka pisze...

Bardzo proszę o podpisanie mego wiersza pt.Zaduszki Anna Zajączkowska

Elżbieta K elizka seniorka pisze...

Szukam właśnie kto jest autorem tego wiersza ,noszącego tytuł "Zaduszki". Jest on niezwykle popularnym i często przytaczanym. Widziałam w internecie przeróżne , podpisane nazwiska autorów,a ostatnio nawet i Twardowskiego.

Widziałam także Anna Z. i tu dotarłam. Warto wyjaśnić ostatecznie.

marzycielka pisze...

To ja wyjaśniam ostatecznie jestem jego autorką Anna Zajączkowska

Elżbieta K elizka seniorka pisze...

Dziękuję za wyjaśnienie i gratuluję.

Elżbieta K elizka seniorka pisze...

Tutaj pisaliśmy o Pani wierszu https://plus.google.com/s/wiersz%20Zaduszki/top Dodałam też Pani wyjaśnienie i adres do Pani bloga.
Pzdr.Elżbieta Mirosława.