czwartek, 11 listopada 2010

Narodowe Święto Niepodległości

List Prezydenta RP do nauczycieli

Drodzy Nauczyciele!
11 listopada będziemy obchodzić kolejną rocznicę odzyskania niepodległości(...).Chciałbym, aby w kolejnych latach, w dniu 11 listopada tak, jak w 1918 roku towarzyszyła Polakom nie tylko podniosła atmosfera, lecz przede wszystkim radość i duma z sukcesu będącego ukoronowaniem 123 lat wysiłków i starań kilku kolejnych pokoleń. Dlatego chcę poprosić wszystkich nauczycieli o przeprowadzenie "lekcji patriotyzmu" (...)w czasie których dzieci nauczyłyby się robić kotyliony w barwach narodowych".


W odezwie na list Pana Prezydenta RP,wspólnie z naszymi dzieci z Domu nad Stawem,pragnęliśmy przyłączyć się do Polaków czujących się dumnie ze swojego kraju. Dla upamiętnienia rocznicy odzyskania przez Naród niepodległej Polski, rozwiesiliśmy flagi na naszym budynku. Zrobienie kotylionów było prostym sposobem, w jaki chcieliśmy oddać hołd i cześć wszystkim Rodakom, dzięki którym możemy teraz czuć się wolni i możemy żyć bezpiecznie. D Z I Ę K U J E M Y... ciocia Kamila

" Miałem kłopot ze zrobieniem kotyliona a na końcu wyszedł mi kwiatek,taki tulipan".
Danielek B.

" Te kotyliony były trudne a ciocia musiała mi ciągle pomagać. Trochę mi nie wyszło".
Pepe (Patryk P.)


" Wszystkim podobały się nasze kotyliony. W końcu nauczyłam się je robić.Potem największy kotylion przyczepiliśmy obok zdjęcia Pana Prezydenta. Mój powiesiliśmy na lustrze a Patryka na obrazku".
Lola(Ola P.)






Brak komentarzy: