środa, 3 listopada 2010

31 listopada 2010
HALLOWEEN -- straszne święto ????



To straszne święto obchodzono już 2000 lat temu. Zapoczątkował je Celtycki lud, obchodząc 31 października święto zwane "Wigilia Wszystkich Świętych" Według dawnych wierzeń dusze zmarłych wracały w następnym roku na ziemię, żeby wejść w ciała żywych. Aby temu zapobiec, 31 października Celtowie konstruowali przeróżne, straszne maski i przebrania, mające imitować demony i upiory. Przebrani tańczyli wokół rozpalonych ognisk, robiąc dużo hałasu, żeby je odpędzić, jak najdalej od ludzkich siedzib.

Tradycyjnie jak co roku obchodzimy Halloween. Chodzimy wtedy po domach , zbieramy cukierki oraz sypiemy się mąką. Byłam bardzo zadowolona .
Ania R.


HALLOWEEN czyli przerażające upiory,zombie, złowrogie wiedźmy, zatrważające duchy i żywe kościotrupy!!!
Tak w skrócie wyglądało "All Hallows Eve", obchodzone przez mieszkańców Strasznego Domu Nad Stawem, którzy przeobrazili się w istoty nie z tego świata .
"Trick or treat"- cukierek albo psikus -dzieci pukając do drzwi prosiły o słodycze , a gdy ich nie dostawały mogły coś spsocić.Wierzcie mi nie warto było ryzykować!
Było koszmarnie ,przeraźliwie i straszno...
Nasze podopieczne wampiry i demony w ową mroczną noc , wystraszyły nie tylko sąsiadów z Parkowej ale przede wszystkim nas ,wychowawców .I skutecznie spędziły nam sen z powiek na bardzo długo...
Dziękujemy Wam Kochane Dzieciaczki za wspaniałą zabawę!
ciocia Kamila :)


Najbardziej mi się podobało malowanie twarzy i zbieranie cukierków.Ja byłam wampirzycą
Justynka P.



W niedzielę byliśmy na Halloween .Ciocia Kamila z Ciocią Anetką pomalowały nas na wampiry i wiedźmy! Ja byłem kościotrupem . Bardzo się ucieszyliśmy, ponieważ zebraliśmy dużo słodyczy.
Kacper K.












Piękna wampirzyca - Justynka

Brak komentarzy: