środa, 22 października 2014

Wernisaż ANGELIKI :)

   Wiersze i rysunki 


ze

 smutku i Nadziei


Angelika Zielińska jest uczennicą 3 klasy gimnazjum Publicznego w Pęgowie.
Autorka prac swoją młodzieńczą wrażliwość przelewa na kartki papieru tworząc poezję oraz prace plastyczne w formie szkiców.
Nie obce jest dla niej wykonywanie prac rękodzielniczych zwłaszcza biżuterii.
Inspiracją do stworzenia wystawy jest miłość do zwierząt i nostalgiczna tęsknota za bliskością.
Wytwory artystyczne Angeliki rozpoznajemy po pseudonimie ANGEL

- dla wybranych słowo znaczące i widoczne w charakterze obecnej wystawy.



,,Wiersze i rysunki ze smutku i Nadziei ‘’
                Po raz kolejny mieliśmy okazję świętować w naszym domu. A to za sprawą wernisażu naszej zdolnej artystki Angeliki Zielińskiej. Autorka prac swoją  młodzieńczą wrażliwość przelewa na kartki papieru tworząc poezję oraz prace plastyczne w formie szkiców. Inspiracją do stworzenia wystawy była a raczej jest miłość do zwierząt i nostalgiczna tęsknota za bliskością . Angelika jak na zacną artystkę J zadbała o to, aby zobaczyło wystawę jej prac w Domu Nad Stawem grono miłych gości , którzy sądzę byli zahipnotyzowani talentem dziewczynki. Jak przystało na wydarzenie artystyczne, ważnym i istotnym momentem było uroczyste przecięcie wstęgi przez zacnych gości i autorkę wystawy. A później cóż pozostało ?...podziwianie  dzieł artystki J. Artystka nasza dodała również wisienkę na torcie, prezentując się gościom od strony tanecznej. Wraz z mieszkańcami domu przedstawiła tańce tunezyjskie. Dziękujemy Ci Angeliko za miło spędzony wieczór.  Jesteśmy z Ciebie dumni, przede wszystkim za to , że uwierzyłaś w siebie i rzetelnie wykonałaś wyznaczona przez siebie pracę. Pamiętaj o słowach wujka Bogdana ,, Jesteś Gwiazdą”!!
Ciocia Aneta  


Wczoraj odbył się wernisaż Angeliki, był bardzo ładny,  było niesamowicie!  Goście byli zachwyceni wystawą, bardzo im się podobało i  mi też się podobało.  Dekoracja na wernisażu była bardzo piękna z prawdziwych liści kolorowych. Wpisałam też się do pamiątkowej kroniki i jadłam pyszne ciastka.
Magda











Dnia 21.10.14r odbył się wernisaż Angeliki .Atmosfera była niesamowita .Wystawa  bardzo ciekawa. Prace były starannie wykonane przez Angelikę Gości zaprosiliśmy na poczęstunek czyli ciastka robione przez nas. Myślę ,że byli zachwyceni . Na koniec uroczystości, zatańczyliśmy  nasze ulubione tańce tunezyjskie. Bardzo mi się podobało               Justyna                                                                                                                                       


     Wczoraj odbył się wernisaż Angeliki. Jest ona bardzo utalentowana , ślicznie maluje. Jej wystawa miała tytuł  ,, Wiersze i rysunki  ze smutku Nadziei ‘’. Według mnie Angela powinna rozwijać swój talent plastyczny. Życzę ci Angela samych sukcesów w dalszych twoich dziełach oraz zrób dużo więcej wystaw bo masz wielki talent. Pozdrawiam
Martyna

Dnia pamiętnego ,roku obecnego miałem przyjemność uczestniczyć w wernisażu ,,Wiersze i rysunki ze smutku i Nadziei ‘’ którego autorką była moja koleżanka  Angela . Na wystawie było bardzo ciekawie. Angeliki  prace są bardzo ładne i staranne .Ukazywały mi i pozostałym  osobom ,że są dni w których się uśmiechamy oraz takie  kiedy jesteśmy  smutni. Bardzo mi się podobało forma wystawy.

                                                                                                                                         Paweł.




Wiersz dla 
mojego brata
„Bibera”


Mam kochającego brata, który bardzo się o mnie
troszczy i nie dopuszcza,
żeby ktoś mnie skrzywdził.
Czasami się na mnie złości, kiedy robię różnego
rodzaju głupoty, ale i tak mi przebacza chociaż daje
mi kary to i tak mi je odpuszcza i daje wejść na
laptopa czy telefon.
Czasami nie rozumiem go ponieważ nie musi się
tak o mnie troszczyć, ale i też powinien zacząć
troszczyć się o siebie. 
Widzę jak coś go gryzie czy
źle się czuje, ale wtedy nie wiem co mu dolega, bo
nic mi nie mówi.
W KOŃCU TO MÓJ BRAT? 

Brak komentarzy: