niedziela, 19 października 2014

KLUB OMNIBUSA czyli nowe zajęcia naukowe



Pewnego fajnego dnia 16.10.14r nie tak dawno 
C. Asia zrobiła nam nowe zajęcia (Klub Omnibusa ) na zajęciach dowiedzieliśmy się co to jest iluzja , złudzenia optyczne i rozmawialiśmy o ludzkim oku .
Oglądaliśmy  różne obrazki z ciekawymi iluzjami nawet nie wiedziałam że takie obrazki mogą oszukać nasze oko .
Zajęcia były bardzo fajne , bardzo mi się podobało i myślę że jeszcze się odbędą .
Kasia









W czwartkowy wieczór Ciocia Asia zrobiła zajęcia omnibusa. Bardzo mi się podobały i chcę jeszcze żeby były takie zajęcia. Są bardzo interesujące a zwłaszcza to co ukrywa się w oku człowieka. I jak jest prosto oszukać te nasze oko. Myślę ze ciocia Asia ma więcej dla nas takich fajnych tematów na zajęcia. A to co na nich będzie to się dowiemy wkrótce

Daniel :)





Dnia 16 października odbyły się zajęcia Cioci Asi pod tytułem Omnibus. Na zajęciach rozmawialiśmy o budowie oka. Ciocia pokazała nam różne iluzje optyczne w ten sposób pokazała jak można oszukać człowieka . Na zajęciach bardzo mi się podobało i czekam na następne takie zajęciach , bo są bardzo ciekawe.
  Kacper  




W czwartek wieczorem odbyły się zajęcia c. Asi pod tytułem Omnibus. Na zajęcia weszła w stroju profesora . Wszyscy się zaczęli śmiać. Zajęcia były o budowie oka. Ciocia pokazywała nam różne iluzje optyczne. Zabawa była wyśmienita, dowiedzieliśmy się jak łatwo można oszukać ludzki wzrok. Na zajęciach było super i z niecierpliwością czekam na kolejne. Martyna :)


                                                                       

Brak komentarzy: