niedziela, 5 października 2014

"Dojrzewanie niezrozumiała przemiana...."



Dnia 01.10.14r. odbyły się zajęcia na których miałem przyjemność być i dowiedzieć co dzieję się podczas dojrzewania człowieka .
Teraz już wiem ! że moje ciało przeobraża się w pięknego motyla , w czasie dojrzewania jesteśmy bardziej zbuntowani , złośliwi , sprytni , często mamy kłopot ze zrozumieniem samych sobą.
Bardzo podobały mi się zajęcia !!!                                                                                   Paweł    




 





















Ostatnio odbyły się zajęcia c. Kasi. Ciocia opowiadała nam jak jest zbudowane nasze ciało. Po tych zajęciach wiem, że podczas mojego dojrzewania towarzyszy mi wiele emocji i zmian. Mamy dużą huśtawkę hormonów. Teraz mogę śmiało rozmawiać na takie tematy z panią od biologii.
Martyna








Ostatnio były zajęcia cioci Kasi. Ciocia opowiedziała nam  o dojrzewaniu,  jak jest zbudowane ciało kobiety i mężczyzny. Co ma wpływ na nasze zmienne zachowania. Bardzo mi się podobały te zajęcia, chciałabym żeby jeszcze raz powtórzyły się one powtórzyły.
Magda





Na ostatnich zajęciach c. Kasi rozmawialiśmy o przemianach fizycznych  w ciele mężczyzny i kobiety oraz jak to wpływa na naszą psychikę bardzo mi się podobały zajęcia i nie mogę się doczekać następnych.

Dawid

Brak komentarzy: