środa, 23 października 2013

„Zielone Światło dla dorosłości”- zaproszenie na kolejne spotkanie



            W październiku odbyły się pierwsze zajęcia „Zielone Światło dla dorosłości”, ponieważ listopad zbliża się wielkimi krokami, chcę Was serdecznie zaprosić na kolejne spotkanie, które odbędzie się 14.11.2013r. o 19:30.
            Na naszym pierwszym spotkaniu wyjaśniłam Wam, czym będziemy się zajmować, czego uczyć i o czym rozmawiać.  Chcę abyśmy wspólnie przeanalizowali prawa i obowiązki Wasze oraz Waszych opiekunów usamodzielnienia, zapoznali się z Indywidualnym Programem Usamodzielnienia, który przez każdego z Was będzie lub jest już sporządzony. Poza teorią, do której zgodnie z tym, co zapowiadałam będziecie się przygotowywać, czeka nas sporo zajęć praktycznych: nauczycie się samodzielnie wypełniać wnioski, pisać podania, szukać ofert pracy, określimy wasze kompetencje zawodowe i zapoznamy się z rynkiem nieruchomości.  
            Mam nadzieję, że będziecie bogatsi w wiedzę a przede wszystkim w większą pewność siebie przy załatwianiu spraw urzędowych.
            Cieszę się, że temat zajęć zainteresował tych, którzy do dorosłości mają jeszcze trochę      czasu ,ale już chcą się do niej przygotowywać, mam na myśli Angelikę, Wiktorię, Kamila. Dziękuję za pytania i sugestie Honoraty, Gosi, Grześka i Zygmunta. Mam nadzieję, że na kolejnym spotkaniu będzie nas coraz więcej, tak  więc do zobaczenia :)  
c. Kamila

Brak komentarzy: