niedziela, 16 października 2011

...zdrowe, słodkie jedzenie...

Niedzielne popołudnie w Domu nad Stawem
spędziliśmy na pieczeniu pysznych
i zdrowych ciasteczek z płatków owsianych. Za owsianką nie przepadamy ale ciasteczka wyszły całkiem dobrze!


PRZEPIS NA CIASTECZKA OWSIANE

1 Kostka margaryny
0,25 szklanki cukru
1,5 szklanki mąki
2,5 szklanki dodatków
(1 szklanka płatków owsianych a 1,5 np. płatków
kukurydzianych,
czekolady, rodzynek i kto co lubi)

2 łyżeczki proszku do pieczenia
Wszystkie składniki wsypujemy do miski , dodajemy pokrojoną
w kostki
margarynę (musi być w temperaturze pokojowej).
Wszystko razem zagniatamy
rękoma na jednolitą masę.
Następnie robimy małe kulki a z nich
ciasteczka.
Układamy na blaszce wyłożonej folią i pieczemy w
temperaturze 200’C .
SMACZNEGO !!!


A oto opinie:

Ciasteczka były dobre bo w końcu sama robiłam i wszystkim smakowały .

Klaudia

Ciasteczka były dobre zjadłem aż 10!
Takie ciasteczka mogę polecić
osobom,
które są na diecie tak samo ja. Grzegorz


Ja normalnie zjadłem ze trzy i pierwsze smakowało najlepiej
a potem
nadszedł czas

rozliczeń. Skikmen

Brak komentarzy: