środa, 13 listopada 2013

Przygotowania do 33 URODZIN DOMU

Piosenka na 33 urodziny
               Od wielu lat każdym Urodzinom Domu nad Stawem towarzyszy piosenka – myśl przewodnia. Rok temu był to utwór Maryli Rodowicz „Ale to już było”, którego popularność sprawiła, że razem z nami nuciło go wielu z przybyłych gości.
              
           W tym roku byliśmy na kolejnym Przeglądzie Piosenki Abstynenckiej w klubie AURA, w czasie którego usłyszeliśmy utwór autorstwa pani Beaty Grendy „Moje XI Przykazanie”. Piosenka wywarła na nas takie wrażenie, że zdecydowaliśmy wspólnie, aby w tym roku to właśnie ona towarzyszyła nam w czasie kolejnych Urodzin Domu.  Być może utwór ten nie jest jeszcze znany szerokiej publiczności, niemniej jednak mocno  chwycił nas za serce a z prawdami zawartymi w jego tekście chyba każdy może się identyfikować.
Niezmiernie cieszy nas to, że autorka piosenki wraz ze swoja siostrą, panią Ewą Matejko, z którą tworzą duet  Efci’Ja, zaszczycą nas swoją obecnością w czasie Urodzin, po cichutku liczymy także na wspólne wykonanie „Mojego XI Przykazania” i autograf, który będzie dopełnieniem wykonanego przez nas Aktu Urodzin.
Na stronie internetowej www.efcija.pl można zapoznać się dokonaniami pań Beaty i Ewy, a na naszej stronie posłuchać utworu, który uświetni tegoroczne 33 Urodziny.

 Tekst piosenki  oraz  link do odsłuchania piosenki "MOJE XI PRZYKAZANIE"


MOJE XI PRZYKAZANIE



1.
Znowu z wielką prośbą zwracam się do Boga
żeby tak jak wtedy chciał wysłuchać mnie
Wstyd mi jest niezmiernie, że to tylko trwoga
do rozmowy z Bogiem znowu zmusza mnie
Jednak wielka wiara w Ciebie dobry Panie
siły mi dodaje, wznosi ponad szczyt
I gdy raz kolejny upaść mi przypadnie
dotyk Twojej dłoni otrze wstydu łzy

                                                  Ref. Lepiej późno niż wcale
                                                         To jest moje jedenaste przykazanie
                                                         O dziesięciu Twoich często zapominam
                                                         Nie zaprzeczam, że po mojej stronie wina
                                                         Uchyl drzwi gdy zapukam
                                                         Chociaż wiem, że wcale mnie nie musisz słuchać
                                                         Nie mam prawa smętną gadką Cię zadręczać
                                                         Chcę dziś wyznać, że za wszystko jestem wdzięczna
2.
Dziś z pokorą w sercu padam na kolana
i do setek błędów pragnę przyznać się
Widzisz na mych plecach duszę zmordowaną
czekasz patrząc na mnie czy podniosę się
Nie chodzi mi o to żeby z głową w chmurach

zdeptać czarną ziemię, pewnym tropem iść

Chcę by na mej ścieżce każda głębsza dziura

dała małą szansę znów na prostą wyjść


                                                  Ref. Lepiej późno niż wcale
                                                         To jest moje jedenaste przykazanie
                                                         O dziesięciu Twoich często zapominam
                                                         Nie zaprzeczam, że po mojej stronie wina
                                                         Uchyl drzwi gdy zapukam
                                                         Chociaż wiem, że wcale mnie nie musisz słuchać
                                                         Nie mam prawa smętną gadką Cię zadręczać
                                                         Chcę dziś wyznać, że za wszystko jestem wdzięczna

                                                                                                                                               autor  Beata Grenda
               Zapraszamy 5 grudnia o godzinie 12:00 :) 


              

Brak komentarzy: