wtorek, 19 listopada 2013

Daniel i judo



 DANIEL NA ZAWODACH 
JUDO

Pojechałem na zawody judo z ciocią Olą. Zająłem 3 miejsce było bardzo fajnie! Dostałem punkty za rzuty na plecy, wygrałem dyplom i medal!  Może pojadę na jeszcze jedne zawody i pójdzie mi lepiej. Trening mi dużo pomaga w dyscyplinie sportowej.


DANIEL

 



Warto w życiu mieć pasje, marzenia, wyznaczać sobie cele i starać się je realizować.  Warto wierzyć w siebie, pracować i być wytrwałym, bo wtedy się uda!
Warto w życiu robić coś pożytecznego, bo wtedy nie myśli się o „głupotach”, na przykład trenować sport zamiast  być chuliganem!
Wierzę w Ciebie, Daniel i trzymam mocno kciuki! Wszyscy trzymamy!!! Myślę, że gdy tylko się postarasz i nie będziesz poddawał- to będzie nie ostatni a pierwszy z wielu medali, jakie zdobędziesz! 
Ciocia Asia     

Brak komentarzy: