czwartek, 31 stycznia 2013

WITAMY wśród nas Pana Maćka...


 Do naszego grona dołączył nowy wychowawca Pan Maciek. Wygląda na bardzo sympatycznego i takiego, z którym nie da się nudzić :) Mamy nadzieję, że przypadniemy sobie nawzajem do gustu i wiele razem przeżyjemy :)

A ponieważ w piątek 1 lutego Pan Maciek będzie miał swój pierwszy „dyżur” szykujemy mu pewną słodką niespodziankę….

                                                  Dzieciaki i Ciocie

 
Dnia 30.01.2013 zapoznaliśmy nowego debiutanta wśród wychowawców pana Maćka, który jak się okazało gra na gitarze , pianinie  a także śpiewa. Ja się bardzo cieszę  że będę miał z kim grać na gitarze a także śpiewać po polsku i po angielsku. Mam nadzieję że będzie panu u nas się podobało i czekamy  na jakiś występ.

Grzegorz



Wczoraj przyszedł do nas pan Maciek, jest bardzo miły, umie grać na fortepianie i gitarze. Zagrał nam różne piosenki np: Adele , Dżem i wiele innych.  Myślę, że dobrze, że przyszedł pan Maciek bo same ciocie u nas są ! :)

Justyna:)



Nasze pierwsze spotkanie

                Dzień 31.01. 2013 był dla mnie dniem szczególnym. Około godziny 12.00 przekroczyłem progi Domu nad Stawem, a tam zostałem bardzo ciepło i serdecznie powitany przez grupę mieszkańców i bardzo sympatyczne Ciocie. Bardzo się cieszę, że mogę się przyłączyć do tak rewelacyjnej i zdolnej brygady. W wolnej chwili udało się nam wspólnie pośpiewać przy akompaniamencie gitary. Szczególnie spodobało mi się, to że dzieci z wielką chęcią chciały wspólnie śpiewać. Wspólnie z Grzegorzem, który również gra na gitarze,  zagraliśmy piosenki Dżemu, Adel, Hallelujah Leonarda Cohena , Rihanny, Guns’a’Roses i wielu innych wykonawców. Swoim fantastycznymi głosami  Klaudia i Justyna zaśpiewały piosenkę We Found Love. Był to dla mnie wyjątkowy dzień, który na długo będę pamiętał.    Maciej

Brak komentarzy: