wtorek, 29 stycznia 2013

Śniegowe rzeźby.....



W dniu 28. 01.13 wyszliśmy z ciocią Joanną na dwór na prawdziwą zimę. Z ciocią, z Kasią, i Justyną  ulepiliśmy cuda nie widy oczywiście skorzystaliśmy z tego że był zlepny śnieg.  Ciocia Asia ulepiła bardzo ładnego ślimaka natomiast Kasia zrobiła samochód subaru impreza za którą musiałem biec pół kilometra aby zdążyć na stopa. Justyna zrobiła małe zoo ponieważ ulepiła pięknego żółwia a ja ułatwiłem sobie życie i zrobiłem swojego renifera któremu urosły bardzo duże ząbki                   Paweł
                                                                                                        

Dnia 28.01.2013r  ciocia  Asia z Krysią zaproponowały  nam  żebyśmy  wyszli  na podwórko  i  ulepili coś  ze  śniegu .
Ja  czyli  Kasia ulepiłam samochód, Paweł  ulepił  renifera , Justyna ulepiła  żółwia a ciocia Joanna ulepiła prześlicznego ślimaka i z Pawłem bałwanka.
Wszyscy dobrze się bawiliśmy i bardzo nam się podobało.

                                                                               Kasia mała J
                                                                                  
Konkurs na rzeźbę śniegową to super pomysł na zimową zabawę.
Warunki były idealne ponieważ nie było mrozu i śnieg się dobrze kleił a my mocno nie zmarzliśmy. Kasia, Justyna i Paweł bardzo poważnie potraktowali wyzwanie… byliśmy tak zajęci lepieniem, że nie zauważyliśmy jak się ściemniło . Efekt końcowy przerósł oczekiwania – za wytrwałość, pomysłowość i zaangażowanie wszyscy zajęli pierwsze miejsce!!! W końcu chodzi przede wszystkim o dobrą zabawę! A ja już dawno się tak dobrze nie bawiłam na śniegu…
c. Asia











 




Brak komentarzy: