poniedziałek, 10 listopada 2014

Wernisaże w Obornickim Ośrodku Kultury

Malarstwo „Migdałowa Kraina Snów” Pani Mariny Czajkowskiej
Fotografie „Twarze Etiopii” Pana Bolesława Grabowskiego

 W czwartek byliśmy na wystawach  w Domu Kultury. Pierwsza nazywała się  "Migdałowa Kraina Snów" i były to malowane obrazy aniołów, a druga nazywała się "Twarze Etiopii" i to były zdjęcia z Afryki.
Było bardzo fajnie, podobało mi się i chętnie pójdę na następne wystawy.
Magda
 W dniu 06.11.2014r. w Obornickim Ośrodku kultury odbyła się wystawa pana Bolesława Grabowskiego pt. Twarze Etiopii autor opowiadał o różnych  zdjęciach, które były bardzo ciekawe i ładne. Usłyszałem wiele ciekawych historii o życiu plemion w Afryce. 

Spytałem Pana dlaczego na jednym zdjęciu jest  pani,  która ma ślady biczowania na plecach to usłyszałem niebywałą historię, że gdy narzeczony chce poślubić pannę to robi się taki rytuał i ją biczuje batem (dlatego, że musi się w jakiś sposób złączyć z żoną) a ta pani nie może zapłakać ani powiedzieć  że ją bolało, następnie pan młody gdy już poślubi pannę musi  wcześniej zapłacić za nią 12 krów.

Bardzo mi się podobała ta wystawa i chętnie przyjdę na następne wystawy .  Paweł.
                                                                                                                    









Brak komentarzy: