niedziela, 28 września 2014

Dzień Pieczonego Ziemniaka w AURZE

W dniu dzisiejszym tj. 27.09 wspólnie z członkami Obornickiego Klubu Aura obchodziliśmy Dzień Ziemniaka. Tego dnia popołudnie upłynęło nam bardzo aktywnie J. Podczas pobytu na Aurze dzieci wzięły udział w przeróżnych konkurencjach tj. gra w bule, przeciąganie liny, taniec na gazecie, kręcenie hula-hop, rzut do drabinek oraz bieg z piłeczką. Wszyscy zadowoleni w mniejszym lub większym stopniu, ale co najważniejsze, razem bawiliśmy się świetnie.

 

       Muszę tu zdradzić, że podczas konkurencji przeciągania liny: dzieci kontra dorośli, dzieci bez kłopotu rozprawili się z nami, pokazując kto „rządzi” - ;-).








Wśród uczestników i nasi domownicy zdobyli dyplomy – Gratulacje.
 












Na koniec zostaliśmy zaproszeni na poczęstunek -  warzywem, które w tymże dniu odgrywało główną rolę, czyli PIECZONYM ZIEMNIAKIEM.
Muszę przyznać wszystkim, że mimo iż widziałam ile zadowolenia i uśmiechu przyniosło Wam uczestnictwo w konkurencjach, to mnie najbardziej podobała się chwila, gdy przy ognisku, przy akompaniamencie gitary, prawie wszyscy włączyliście się do  
wspólnego śpiewania, co było bardzo fajne.
 Dziękujemy Wszystkim, którzy przyczynili się do miło spędzonego popołudnia.

Pozdrawiam, c.Kasia.



Dzisiejszego popołudnia poszliśmy na Aurze  na Święto Pieczonego Kartofla, było fajnie - ja brałam udział w tańcu na gazecie, kręceniu hula – hop. Na koniec poszliśmy zjeść pieczone ziemniaki, bardzo mi się podobało
Magda

Dzisiaj po południu  byliśmy na aurze. Były tam różne konkurencje. Brałam udział w Bulach i w tańcu na gazecie z Kasią. Zabawa była udana. W  konkurencji kręciliśmy hula-hop. Było super. Pod koniec wszyscy siedli koło ogniska i jedli pieczone ziemniaki z solą. Czekam na następną imprezę i dobrą zabawę.
Martyna

Dzisiaj byliśmy na Aurze, gdzie odbywały się różne
gry i zabawy z okazji dnia ziemniaka. Konkurencje np. gry w bule , taniec na gazecie ,
rzucanie kulkami na drobinkę , itd. Zajęłam drugie miejsce w Bulach a mój brat pierwsze.
Było bardzo fajnie i bardzo mi się podobało.                                                                             Kasia


W dniu 27.09.14r. na Aurze o godz. 15:00 rozpoczęły się gry i zabawy dla tych małych i dla tych większych z okazji święta Ziemniaka. Graliśmy m.in. w bulle , przeciąganie liny, rzuty piłeczką. W grze w bulle zdobyłem 1 miejsce - było bardzo fajnie, bardzo mi się podobało

                                                           Paweł  
























Brak komentarzy: