sobota, 3 maja 2014

Koncert na Rynku we Wrocławiu

Dzień 30.04.2014 okazał się być dniem wyjątkowym, choć początkowo żadne z Was nie sądziło, że tak pięknie się zakończy.
        W tym dniu wspólnie z Katarzyną, Piotrem, Darią, Pawłem i Martyną mieliśmy zaszczyt wziąć udział w przepięknym koncercie z okazji X rocznicy przystąpienia Polski do Unii Europejskiej na Wrocławskim Rynku pt: „Wielka Księga Ludzi i Aniołów”. Wykonawcy: Małgorzata Walewska, Kayah, Justyna Steczkowska, Krzysztof Cugowski, Piotr Cugowski, Marek Piekarczyk, Piotr Rogucki, Janusz Radek, Natalia Sikora, Agata Klimczak, Marek Bałata, Maciej Balcar, Roman Kołakowski, Artur Gadowski, a także Maciej Stuhr w roli narratora spektaklu, raczyli nas swoją piękną barwą głosu a Filharmonia Wrocławska dźwiękami, od których - jak sami mówiliście, aż całe wnętrze ciała drżało. Dzięki temu mogliśmy wydobyć z siebie emocje, które ukryte głęboko w naszym wnętrzu, mało kiedy zostają wydobyte na zewnątrz. Widziałam po was, czułam po sobie, że ten koncert zostanie na długo, długo w naszej pamięci. Dziękuję za bardzo miło spędzony wspólnie czas, mnóstwo uśmiechu i za Waszą wrażliwość, której byłam świadkiem.

Podczas zwiedzania Wrocławia spisaliście się na medal, Kościół Uniwersytecki, most Tumski, kłódki Miłości – którymi byliście zachwyceni oraz Katedra św. Jana Chrzciciela, wszystkie te budowle, zrobiły na was ogromne wrażenie. Jeszcze raz dzięki za miło spędzony dzień i do zobaczenia 03.05.2014 na Wyspie Słodowej, oby było równie fantastycznie jak tym razem. Ciocia Kasia

W dniu 30.04.2014r. pojechaliśmy z C. Kasią i z resztą ekipy do Wrocławia na  rynek, na koncert      pt. „Wielka Księga Aniołów i Ludzi”. Gdy już byliśmy we Wrocławiu, poszliśmy  do przeróżnych kościołów, które były bardzo fajne. Mi się bardzo podobał Kościół Uniwersytecki, były tam obrazy, rzeźby, malunki na ścianach. Zwiedziliśmy bardzo ciekawe miejsca gdy już byliśmy zmęczeni i głodni  poszliśmy do MC Donald, tam skonsumowaliśmy przeróżne dania, a gdy już zjedliśmy  poszliśmy na rynek aby zająć  miejsca.
          Gdy zajęliśmy miejsca to spokojnie mogliśmy wsłuchać się w bardzo przemiłą muzykę, którą odśpiewywali artyści z różnych miast – Kaja, Steczkowska , Łukasz Zagrobelny i nie tylko. Wykonawcy zagrali i zaśpiewali poematy i piękne pieśni,  jedna z nich podobała mi się szczególnie, była nią „LONDON” w wykonaniu Łukasza Zagrobelnego .
  Bardzo mi się podobało  :) Paweł. F.

Dnia 30.04.2014r. z ciocią Kasią, Martyną, Pawłem, Piotrem i Katarzyną pojechaliśmy na koncert pt” Księga Aniołów i Ludzi”, który odbył się na Wrocławskim rynku. Do koncertu zostało nam jeszcze trochę czasu więc , poszliśmy zwiedzić Ostrów Tumski oraz kościół przy Uniwersytecie. Gdy już zwiedziliśmy, poszliśmy coś zjeść do Mc’Donaldu . Potem poszliśmy zająć miejsca przed sceną . Koncert zaczął się o godzinie 2030. Na scenie zagościł chórek z Akademickich Szkół Muzycznych z Wrocławia , oraz Wrocławska Filharmonia. Każdy śpiewał piosenkę do każdego Anioła np.: do Anioła Dziejów, Anioła Tolerancji , Anioła Niepodległości , Anioła Wolności, Anioła Miłości , Anioła Równowagi , Anioła Sprawiedliwości  itd. Prowadzącym całego koncertu był Maciej Stuhr. Artystami , którzy zaśpiewali byli m.in. Łukasz Zagrobelny, Justyna Steczkowska , Kaja, Olga Bończyk , oraz inni artyści.  Scenografia , oświetlenie wszystko było po prostu pięknie zrobione. O godzinie 2230 opuściliśmy koncert i poszliśmy na PKP we Wrocławiu. Po godzinie 2400, byliśmy na miejscu w Obornikach Śląskich .
Wszyscy wrócili zmęczeni i zadowoleni. Nie wiem jak inni, ale ja pojechałabym chętnie jeszcze raz.     Daria ;)

W dniu 30.04.2014r. ja Martyna, Paweł, Daria, Kasia, Piotrek i c.Kasia, byliśmy na koncercie we Wrocławiu. Z domu wyszliśmy o godz15.20. doszliśmy na stacje pociąg był o 16.01. Wysiedliśmy we Wrocławiu i poszliśmy na rynek. Z rynku poszliśmy na Ostrów Tumski  i do kościoła. O godzinie 20.30 zaczął się koncert. Koncert bardzo mi się podobał.