środa, 7 maja 2014

Majówka na Wyspie Słodowej....


      Dobre miejsce, dobra muzyka, dobrzy wykonawcy, niezła pogoda, bardzo dobre humory, świetne towarzystwo – czego chcieć więcej – niczego! Dziękiii - Młodzież z Domu nad Stawem. Pozdrawiam > c. Kasia

        Na koncert wyjechaliśmy po godz. 12:00, jak zajechaliśmy na miejsce zwiedzaliśmy Wzgórze Partyzantów, które jest ciekawym miejscem. Później poszliśmy do McDonalds a po nim na koncert, na Wyspę Słodową. Wykonawcy tacy jak Piersi, dr.Misio, Jamal i inni podobali mi się. Było bardzo fajnie i bardzo mi się podobało. To mój pierwszy taki wyjazd.

Magda.
Dnia 03.05.2014 pojechaliśmy do Wrocławia na koncert, który odbył się na Wyspie Słodowej. Przed koncertem poszliśmy zwiedzać Wzgórze Partyzantów, to wzgórze jest bardzo starym zabytkiem gdzie toczyły się bitwy. Na Wyspie grali artyści Piersi i ich przebój Bałkanica rozkręciła cały koncert, oprócz nich występował też Jamal, Mr.Misiu i inni. Koncert bardzo mi się podobał. Kasia



Dnia 03.05.2014 pojechaliśmy do Wrocławia na koncert na Wyspie Słodowej. Bardzo mi się podobało, świetnie się bawiłam razem z Darią, Piotrkiem, Kacprem, Kasią, Martyną, Magdą i c.Kasią. Było bardzo dużo ciekawych artystów takich jak Piersi, Jamal, dr.Misio, Mela Kotulek, Indios Bravos. Na spontanie zaśpiewali dla nas Zima i Peter. Bardzo mi się podobało.

Natalka J
Dnia 03.05.2014 r pojechaliśmy ponownie na koncert do Wrocławia, tym razem na Wyspę Słodową. Gdy dojechaliśmy do Wrocławia, c. Kasia przed koncertem zabrała nas na Wzgórze Partyzantów, które jest miejscem historycznym i ważnym dla wielu ludzi. Co prawda jest też miejscem niezadbanym ale cóż, fajnie, że mogliśmy je zobaczyć. Potem poszliśmy zjeść i na lody kręcone, których szukaliśmy na poprzednim koncercie w Rynku. Na Wyspie rozpoczął się już koncert, zaśpiewał zespół Piersi, Jamal, Strachy na Lachy oraz inni wokaliści. Niespodziewanie na scenę wyszedł Peter i Zima, którzy moim zdaniem rozkręcili imprezę. Dużo osób bardzo świetnie się bawiło, zresztą ja również – z Natalką i pozostałymi. Zespół Piersi zagościł na scenie najdłużej i nikt nie zaprzeczy, że przy ich piosenkach można się super bawić.
       Zmęczeni, rozbawieni i zadowoleni wróciliśmy do domu. Koncert na pewno długo zostanie w naszych pamięciach.

Daria.



Brak komentarzy: