poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Wojaże ze "STERNIKIEM" po Szklarskiej Porębie...



Podobnie jak w zeszłym roku, tak i w tym mieliśmy przyjemność uczestniczyć w programie STERNIK zorganizowanym przez
Stowarzyszenie  Karta 99
Na  miejsce, czyli do Szklarskiej Poręby, dojechałem jako ostatni. Za nim wysiadłem z samochodu wszyscy już na mnie czekali. Przywitałem się  i poszedłem do pokoju się rozpakować – wszystko było tak samo jak w zeszłym roku. Podczas pobytu poznałem nowe osoby , z którymi zaprzyjaźniłem się bez problemu. Pierwszy dzień zleciał w mgnieniu oka. Następnego dnia odbyły się pierwsze zajęcia, które początkowo wydawały mi się trochę mało ciekawe, ale potem zrozumiałem, że są one organizowane przecież dla nas i z chęcią w nich uczestniczyłem.
Głównym tematem, jak się okazało bardzo ciekawych zajęć, był
„Obywatel – a co to znaczy?”.
Na spotkaniach rozmawialiśmy czy mamy obowiązek udzielania pomocy osobom potrzebującym. Zapisywaliśmy wszystkie nasze myśli na kartkach. Robiliśmy z szarego papieru maski osobowości. Rozmawialiśmy  na różne tematy np. co chcielibyśmy zmienić w swoim życiu. Robiliśmy zdjęcia, przebieraliśmy się w stroje , nagrywaliśmy różne kawałki, sceny do filmu.
Oprócz zajęć mieliśmy również wycieczkę do huty szkła w Szklarskiej Porębie, były też dyskoteki i świetne zabawy.
Z osobami, które poznałem mógłbym spędzić całe wakacje. Najgorszy był ostatni dzień, bo nie mogliśmy się rozstać :) Patryk Skoczeń






Brak komentarzy: