niedziela, 25 sierpnia 2013

Muzyczny Piknik w AURZE / relacja /


 W dniach 16-18.08.2013 w Obornikach Śląskich przy ul. Parkowej odbył XII ”Muzyczny Piknik 2013” zorganizowany przez Stowarzyszenie Rodzin Abstynenckich „AURA”


 W trakcie pikniku odbywały się również ciekawe zabawy takie jak: gra w bulle, strzelanie z wiatrówki, występy magika, wernisaż prac malarskich, lepienie garnków z gliny.




 Dnia 19.08.2013 poszliśmy na piknik organizowany na terenie klubu AURA w Obornikach Śl., gdzie odbywały się różne gry i zabawy. Pierwszą grą, w której wziąłem udział była gra w bule. Wygrałem z kilkoma zawodnikami, aż w końcu udało mi się pokonać wielu innych i stanąłem na podium – zdobyłem 3 miejsce. Była bardzo zacięta rywalizacja, trudno był pokonać niektóre osoby – grały świetnie. Bardzo się cieszę ze swojego wyniku, moja siostra zajęła drugie, /ale pech/, ale gra była bardzo fajna i nigdy tego nie zapomnę. Paweł
 
  Pierwszego dnia odbył się festiwal wokalny dla dzieci „Idolek.”,  Po burzliwych obradach drugie miejsce przypadło duetowi Martyna Obarska i Katarzyna Filipiak i piosence pt. „Przyjaciel potrzebny od zaraz"


Na sobotę przewidziano oficjalne otwarcie XII Przeglądu Piosenki Abstynenckiej, w którym wzięliśmy udział. Pod czujnym okiem cioci Anetki przygotowaliśmy dwie piosenki „Przyjaciel od zaraz” i „Co za dużo to niezdrowo” i taniec prosto z Tunezji, które zaprezentowaliśmy zebranej publiczności. Gromkie oklaski potwierdziły, że piosenki w naszym wykonaniu przypadły do gustu. 


Brak komentarzy: