środa, 26 czerwca 2013

FASCYNUJĄCA DEBATA......

STOWARZYSZENIE PROGRESSUM
SERDECZNIE ZAPRASZA
MŁODZIEŻ Z DOMU NAD STAWEM DO UDZIAŁU 
W WYJĄTKOWEJ, FASCYNUJĄCEJ DEBACIE
MARIHUANA - ZIELONA
RULETKA
KTÓRE ODBĘDZIE SIĘ 25 CZERWCA O GODZINIE 17.00
CZEKAMY NA WAS :)



Wiemy jaki stan wywołuje zażycie marihuany i co z tym się wiąże. Wydaje się nam ze to nie jest twardy narkotyk ale potrafi w naszym mózgu utrzymać się aż sześć miesięcy. Zaburza nasze szare komórki czujemy się lekko i nie czujemy żadnego strachu. Sięgniecie po marihuanę w 80% powoduje, że sięgamy dalej po bardziej silne narkotyki. Dzięki takiemu spotkaniu dowiedzieliśmy się naprawdę, co się z naszym organizmem dzieje po sięgnięciu po narkotyk.
Dziękujemy za takie spotkanie, naprawdę nie wszyscy mieli tak dużo wiadomości o marihuanie . Monika


Dnia 28 czerwca 2013 roku odbyło sie spotkanie na temat narkotyków pod tytułem "Zielona Ruletka". Dowiedziałem sie ze marihuana, która pali się w Polsce jest chemicznie ulepszana.  Marihuana bardzo źle wpływa na komórki mózgowe człowieka robiąc w nich dziury. Skiku

 


W dniu dzisiejszym, w naszym domu, miało miejsce spotkanie, które nazywało się  - MARIHUANA-ZIELONA RULETKA. Dowiedziałem się bardzo ciekawych informacji na temat marihuany. Gdzie jest najwięcej spożywana, jakie choroby leczy i co powoduje z ludzkim ciałem np. niszczy komórki mózgowe , wywołuje choroby np. raka płuc , zaniki pamięci , nieczucie bólu i wiele innych, różny chorób.
 Zajęcia mi się bardzo podobały Paweł. DZIĘKUJEMY :)

Brak komentarzy: