niedziela, 10 lutego 2013

Kalambury, przebierańce i tańce....



Dnia 05.02.2013 wspólnie z dziećmi graliśmy w kalambury a po nich przebieraliśmy się w postać filmową lub bajkową. Śmiechu przy tym było co nie miara, dzieci świetnie się sprawowały zarówno w jednej jak i drugiej zabawie. Ogromny „szacun” dla Was (Kasia, Justyna, Patryk, Paweł, Mateusz, c.Asia) za wenę twórczą, odwagę i chęci.
Zakończeniem naszych zabaw był świetny występ taneczny Kasi i Patryka, Wielkie – Wielkie brawa dla nich.
c. Kasia :-)



W dniu 05.02.13 odbyła się zabawa kalamburowa w której mieliśmy kartki na których były hasła i mieliśmy je pokazywać było bardzo fajnie ponieważ miałem najwięcej punktów ze wszystkich fajnie się przy tym bawiliśmy. A super niespodzianką było "śmiechowaniec"   przebieraniec i na zakończenie tańczyliśmy gam gan styl było bardzo fantastycznie  
                                                                                         Paweł




W dniu 05.02 .13r odbyła się zabawa kalamburowa w której musieliśmy pokazywać hasła i a za odgadnięte zdobywaliśmy punkty. Było bardzo fajnie, najwięcej razy odgadł Paweł, ja zajęłam pierwsze miejsce od końca J. Najtrudniejsze było do odgadnięcia hasło c. Kasi „Ten obcy”.
Po nich była zabawa w przebieraną postać filmową. Ja byłam Alicją z Krainy Czarów, bawiliśmy się fajnie, nawet uczyłam tańczyć ciocie gangan syle, było bardzo smiesznie :)

                                                                              Justyna


Dnia  05.02.13r  odbyła się  zabawa, bawiliśmy się w kalambury, przebieraliśmy w postać filmową lub bajkową.

Ja  przebrałam się w za Marysieńkę ,Paweł przebrał się w gangstera .Patryk za  cygankę, ciocia za pieska murzynka, ciocia Kasia była przebrana za ułankę a Justyna przebrała się za Alicje z Krainy Czarów. :) :)

  Kasia mała



 

 


 

Pokaz tańca w wykonaniu Patryka i Kasi

Brak komentarzy: