niedziela, 10 lutego 2013

FERIE NA LODOWISKU.....




obrazek
W dniu 06.02.13r pojechaliśmy z ciocię Kasię i Asią na lodowisko . Na lodowisku było bardzo fajnie . Paweł bał się wejść na lodowisko bo nie umiał jeździć . Ja i Kasia Filipiak jeździłyśmy razem po lodowisku . A Mateusz jeździł z ciocią Kasią trzymając się poręczy a Kinga moja siostra jeździła z wszystkimi . Mój młodszy brat Patryk chyba najlepiej jeździł z wszystkich wraz z Kingą.  Na lodowisku było bardzo fajnie.  Kasia dwa razy upadła a ja raz . Nie zapomnę tych ferii.Justyna  P.

                                                                                                                                   obrazek                                 
Dnia 06.02.13r razem  z ciocią Kasią i ciocią Asią ze mną z Pawłem   z Mateuszem  z Justyną z Patrykiem i z Kingą wybraliśmy się na lodowisko do Żmigrodu .

Kiedy już dotarliśmy na miejsce , udaliśmy się do wypożyczalni  łyżew  i poszliśmy jeździć .Ja jeździłam z Justyną, Mateusz z ciocia Kasią, Patryk mały czasami z Kingą a Paweł bał się wejść na lód muszę jeszcze dodać że ciocia Kasia wiązała wszystkim łyżwy  bo nikt nie potrafił  wiązać .

Było super bardzo mi się podobało nigdy nie zapomnę tej  wycieczki. Kasia" mała "

                                                                                                                                                            

Brak komentarzy: