środa, 26 lutego 2014

Urodziny Mateusza i Wojtka :)

 Urodziny Mateusza i Wojtka :)


Dzisiaj mój brat Mateusz miał  10. urodziny, było fajnie, jedliśmy pyszny tort i śpiewaliśmy mu Sto Lat! Ja śpiewałem najgłośniej bo to mój brat.  Lubię się z nim bawić i dzisiaj bawiliśmy się w chowanego. Mateusz zostawił dla mnie cukierki. 

Konrad     


                                                                                                          
A nasz dorosły już Wojtek obchodził 19ste urodziny i jak prawdziwy dorosły facet na pytanie cioci Krysi, jakie mu się marzy urodzinowe ciasto odpowiedział pewnym głosem… „nie chcę ciasta, chciałbym żeberka”, a więc nietypowo, na urodzinowy obiad były żeberka wedle życzenia a zamiast ciasta – torcik z cukierków

Dzionka 25.02. 2014 .r. odbyły  urodziny Wojtka P i Mateusza S .
Kasia czyli ja oczywiście fałszowałam sto lat , ale c . Asia jeszcze bardziej piała, aż się sufit trząsł i panele zwijały . Było bardzo fajnie i śmiesznie a tort był przepyszny .
                                                                                               Kasia  









Brak komentarzy: