poniedziałek, 2 września 2013

Wizyta w stadninie koni - Morzęcin Wielki


Jest takie miejsce nie opodal Obornik, które będzie przez Nas odwiedzane częściej. Miejsce bardzo przyjemne, bardzo przez Nas lubiane. Miejscem tym jest stadnina koni w Morzęcinie. Mieliśmy i mamy przyjemność nauczyć się jeździć konno z doświadczoną instruktorką i przemiłą osobą. Jesteśmy  już po pierwszym spotkaniu na którym Martyna odczytała regulamin bezpieczeństwa jeźdźca :) oraz zasady postępowania z koniem. Wszyscy zainteresowani przywitali się z końmi, jedni bardziej odważnie inni bardziej niepewnie, tak jak - ja :). Kolejne spotkanie planujemy po 10.09.2013.
                                                                    c. Kasia.







Dnia 29 08 2013 r ja Kasia ,Martyna, Angelika, Krzysiu, Mateusz wybraliśmy się do Morzęcina  do stadniny   koni ,aby porozmawiać  o zasadach obowiązujących w stadninie.
Były tam kucyki, duże konie i  hala dla koni, na którą konie  są wyprowadzane zimą.
Bardzo mi się podoba cała stadnina, z ochota będę tam jeździła.   Kasia
                                                                           

Do stadniny  pojechałam ja , Angela, Kasia, Krzysiu i Mateusz. Spotkaliśmy  się    w sprawie regulaminu jazdy .Po rozmowie pani od jazdy zabrała nas na spacer  po całej  stadninie. Zobaczyliśmy  dużo zagród, w których były konie. Następnie weszliśmy do stajni i pani zaproponowała mi i Angelice wyprowadzenie kucy na padok.  Bardzo mi się tam podobało.
Martyna :)






29.08.2013.byłam w stadninie gdzie oglądaliśmy  koni. Ponieważ się nie boje koni ,to poszłam jako pierwszaByłam również z panią Kasią, która strasznie boi się koni i to dla mnie było bardzo śmieszne. Bardzo się cieszę, że będziemy jeździć, ponieważ będziemy dalej kontynuować naukę konną, którą rozpoczęłam w Walentynówce, gdzie byliśmy na kolonii.
Angelika

















Brak komentarzy: