piątek, 12 października 2012

...ziemniaki, grzyby.....

Ziemniaki i grzyby w roli głównej.......

Miesiąc październik to miesiąc obfitujący w warzywa, a dominującą rolę odgrywają ziemniaki. Dlatego też postanowiliśmy uczcić tego "bulwiastego"pana. Korzystając z pięknej jesiennej pogody przygotowaliśmy sobie "ŚWIĘTO PIECZONEGO ZIEMNIAKA". Ziemniaki pieczone w ognisku to przysmak, którego nikt nie zapomina a przygotowane dipy / sosiki / podkreśliły jeszcze ich niepowtarzalny smak.


 Daniel  na  tropie…. kani


W dniu 11 10 2012 grabiłem liście na boisku,  gdzieś tak 10min i przyjechał Piotrek z taczką  i się mnie pytał gdzie mam wyrzucić te liście to go zaprowadziłem tam gdzie ja od dwóch lat je wywożę z ciocią Krysią i różnymi  fajnymi  wychowawcami . Na tej kupce liści rosły dwie ogromne kanie jedna była największa którą w życiu widziałem i poszedłem pokazać ją cioci Asi.  Ciocia Asia powiedziała żeby ciocia Grażynka zrobiła mi zdjęcie a potem poszedłem pokazać cioci Tereni z kuchni mówiła żebym je wyrzucił po się potrujemy a ciocia Grażynka je chciała wsadzić do szopy i szedłem do cioci Asi po klucz do szopy ale na szczęście spotkałem ciocie Ole która się zna  na grzybach i ciocia Ola powiedziała żebym  leciał po dwa jajka i przekonałem ciocie Terenie że to są kanie i poszliśmy robić schabowe i były najlepsze w Polsce.                                                  

Daniel B.



Brak komentarzy: