poniedziałek, 30 lipca 2012

WSPOMNIENIA z "WALENTYNÓWKI"...


WALENTYNÓWKA W POZNANIU

W WALĘTYNÓWCE BYŁO FAJNIE BYLY TAM KONIE, BASENY, KŁADY I INNE CIEKAWE
RZECZY POZNAŁEM FAJNYCH KOLEGÓW I KOLEŻANKI .
W INNE DNI ROBILIŚMY TRATWY I SZAŁASY W LASACH JA ZROBIŁEM Z INNI MI BARDZO ŁADNY SZAŁAS MI SIE BARDZO PODOBAŁY BASENY KŁADY A TAK WOGóLE BYŁO BARDZO WESOŁO 

                                                              Paweł  F.   
   
              

WALENTYNÓWKA

   w Walentynówce było bardzo fajnie bardzo mi się tam podobało najbardziej podobała mi się jazda konna, jazda na kładzie, budowanie szałasów, tratw, łuków, i gra w siatkówkę.
Najbardziej polubiłam tam małego Kacperka itp. Aaaa...i chciałam coś
 jeszcze dodać tęsknie za Pania Kamilą i Panią Darią. Myślę że się jeszcze spotkamy .  ; *
                                                               Kasia Mała.: ) 


To teraz kilka słów ode mnie jeżeli chodzi o moje wspomnienia z Walentynówki. Na początku nie chciałam tam jechać ale jak tylko się rozpakowaliśmy i zaczęły się zajęcia too już zaczynało być super.1 turnus był wspaniały byliśmy tak zgraną grupa i chętnie braliśmy udział we wszystkich zajęciach że nawet nie odczuwałam jak bym była na koloni. Najbardziej podobała mi się dyskoteka i jazda kładem z początku bałam się jechać sama ale później już dałam rade…
A jeżeli chodzi o 2 turnus to też było super tylko że nie dogadywaliśmy się wszyscy tak jak w pierwszym turnusieJ
Ogólnie to pierwszy miesiąc wakacji mam udany teraz pora na dalszy odpoczynek… tęsknie za P. Kamilą i    P. Darią mam nadzieje że kolejne wakacje też będą tak wspaniałe jak teJ.
                                                            PatulinaJ

Brak komentarzy: