środa, 11 stycznia 2012

...gościnne występy....



Na  31-pierwszych urodzinach domu byli u nas przedstawiciele Firmy Carefleet z Wrocławia.
Z wielkim zainteresowaniem obejrzeli nasz występ
który dotyczył naszego zeszłorocznego wyjazdu do Turcji.
Tekst do tego przedstawienia został napisany przez Ciocie Anetkę.
Głównymi aktorami byli moi koledzy i koleżanki z Domu nad Stawem.
Przedstawiciele Firmy byli pod ogromnym wrażeniem i postanowili zaprosić nas na
Noworoczne spotkanie wszystkich pracowników.
Wyjazd doszedł do skutku. Czuliśmy się jak profesjonalni aktorzy ,
ponieważ przyjechał po nas autobus z ciemnymi szybami.
Zabraliśmy ze sobą dekoracje i kostiumy .Widownia przyjęła nas bardzo życzliwie .Wiktoria





Tydzień temu we  wtorek pojechaliśmy do Wrocławia na występy.
najpierw było przedstawienie śpiewaliśmy, chyba wszyscy znają Czarny Ali baba.
Stwierdziłem że szaty arabskie mi nie pasują, choć przez chwilę fajnie jest być w skórze
Araba. Później coś mi bardzo smakowało a były to przepyszne lody i rogale.
Bardzo mi się podobało ;) Kacper


Wreszcie doczekaliśmy się wyjazdu plenerowego do Wrocławia.
Przedstawienie oczywiście wypadło pozytywnie przez moje przewrócenie się na scenie,
ale to szczegół. Było dużo śmiechu i myślę ze dostarczyliśmy wielu wrażeń.
Była to dla nas przyjemność ze mogliśmy wystąpić dla firmy Carefleet.
Myślę że nie zawiedliśmy naszych widzów.
Dziękujemy również za pamięć że każdy aktor po przedstawieniu jest głodny : Kasia

Brak komentarzy: