niedziela, 22 sierpnia 2010

" XI PRZEGLĄD PIOSENKI ABSTYNENCKIEJ "

   " XI PRZEGLĄD PIOSENKI ABSTYNENCKIEJ "

   W sobotę 21 sierpnia kolejny raz miałem zaszczyt i przyjemność
   wspólnie z moimi przyjaciółmi z Klubu Abstynenta "Aura" aktywnie
   uczestniczyć w organizowanym przez nich Przeglądzie Piosenki
   Abstynenckiej. Byłem na wielu festiwalach muzycznych, obejrzałem,
   wysłuchałem i prowadziłem dziesiątki koncertów a jednak to
   spotkania ze śpiewającymi abstynentami przeżywam zawsze szczególnie.
   Podziwiam tych ludzi za ich odwagę i determinację. Odwagę mówienia
   sobie prawdy o własnym postępowaniu i determinację naprawy
   popełnionych błędów. Podziwiam za chęć uczciwego i godnego życia.
   Są dla mnie dowodem i przykładem na to, że kiedy uczciwie powie się
   sobie co robię żle, co muszę w swoim życiu zmienić lub naprawić i
   jeżeli postanowi się i wytrwa w postanowieniu pracy nad sobą to
   niemożliwe staje się możliwe! Widziałem dziś szczęśliwych ludzi,
   szczęśliwych i dumnych, bo pokonali swoje słabości. Szczęśliwych i
   ostrożnych, pamiętających ile jeszcze pracy przed nimi... Myślę,
   że wszyscy możemy brać z nich przykład.
 I dlatego bardzo cieszę się, że byliśmy tam razem. Że zechcieliście
 wystąpić na przeglądzie, zaśpiewać dwie świetne piosenki i zdobyć
 nagrodę publiczności - odtwarzacz DVD. Choć tak naprawdę
 najcenniejszą nagrodą jest sympatia i podziw publiczności, zwycięstwo
 nad tremą i wstydem przed występem.
 Ciocia Ola jest z was dumna i bardzo szczęśliwa. Ciocia Krysia z pomocą
 cioci Grażyny słuchała waszego występu przez telefon i także była
 pod wrażeniem a ciocia Joasia zamiast jechać do domu i świętować
 swoje imieniny także była wśród publiczności i sądząc po uśmiechu
 wasz występ bardzo się cioci Joasi spodobał. 
Byliśmy po prostu świetni!!!! I tyle.

                   Bogdan Sapkowski
  W sobotnie po południe koło OSiR-u odbył się przegląd piosenki
abstynenckiej.Wystąpiliśmy tam z dwiema piosenkami przygotowanymi z
Ciocią Olą.Piosenką konkursową był hymn zdrowych dzieciaków.Ta
piosenka zdobyła wyróżnienie publiczności-mamy kolejne DVD!!!!!!!!!!
Ciesze się bardzo ze mogłam tam występować.

                               WIKTORIA
 W sobotę byliśmy na festiwalu piosenki abstynenckiej.
Mimo, że nie śpiewałem, to  
z nie cierpliwością czekałem na zespół naszych kolegów i koleżanek ,
którzy mieli wystąpić. 
Było bardzo gorąco ale koniecznie chciałem posłuchać znanych mi
piosenek
przygotowanych przez ciocie Ole. Gdy było ogłoszenie wyników okazało
się, że 
wygraliśmy DVD!!!!!!Wszyscy bardzo się ucieszyliśmy z wygranej.
 Zyga :D 
 
 
 
 
 
Śpiewałem na festiwalu piosenki razem z kolegami i koleżankami z naszego
domu.Oprócz nas śpiewali też inni.Grali na gitarach i akordeonie.Cały
program prowadził Wujek Bogdan.Bardzo mi się podobało a najbardziej
podobali mi się dwaj panowie, którzy śmiesznie śpiewali i tańczyli na
scenie.

                      Kacper

Bardzo lubię śpiewać piosenki i ucieszyłam się że mogłam zaśpiewać. Szybko nauczyłam się piosenki o zdrowych dzieciakach.  Wylosowałam w loterii dwa kubeczki z, których można pić herbatkę. Patryk wylosował książkę on też śpiewał piosenki razem ze mną.                                         
Ola Pleśniak

Brak komentarzy: